Brutális különbségekre mutat rá a KSH: ahol nincs autógyár, ott szinte semmi nincsen
A személyi költségek és a hozzáadott értékek is ott a legmagasabbak, ahol a külföldi tulajdonú cégek működnek.
A személyi költségek és a hozzáadott értékek is ott a legmagasabbak, ahol a külföldi tulajdonú cégek működnek.
A válság ellenére sikerült több dolgozót felvenni az esztergomi gyárba, a bevétel is jóval nagyobbat nőtt, mint amekkora az infláció volt.
Másodperceken is múlhat az emberélet, nem árt, ha azt nem mögöttünk szirénázva bukja el a mentő.
A megkérdezettek szerint egy jobb autóval meg lehet kockáztatni egy vakmerőbb előzést, mert a jármű ezt lehetővé teszi.
Az esztergomi gyár előreláthatólag április 27-én indítja el a termelést, egyelőre egyműszakos munkarendben.
Nincs délutáni műszak, a gyakornokok számára pedig felfüggesztették a munkavégzést – egyebek mellett ilyen szabályokat hozott a koronavírus miatt a Magyar Suzuki Zrt.
Az elődjénél könnyebb, tágasabb és szemrevalóbb Swiftnek talán csak az a baja, hogy már nem Esztergomban készül. És az 1 literes, hibridesíthető turbómotorral még élvezetesen is vezethető.